Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Продан І. О. Клієнтоорієнтований підхід як передумова конкурентоспроможності підприємства / І. О. Продан, Ю. І. Різник // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 308-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_50 Мета роботи - дослідження суті клієнтоорієнтованого підходу та його взаємозв'язку з конкурентоспроможністю підприємства, а також визначення ключових факторів побудови ефективної системи клієнтоорієнтованості. Розглянуто поняття клієнтооорієнтованості та її взаємозв'язок з конкурентоспроможністю компаній. Визначено основні підходи до обгрунтування поняття "клієнтоорієнтованість", зокрема, підходи з позицій визначення клієнтоорієнтованості як: стратегії або способу ведення бізнесу; уміння, інструменту або характеристики бізнесу; клієнтського досвіду або оцінки клієнта. Обгрунтовано способи одержання додаткового прибутку в результаті підвищення клієнтоорієнтованості підприємств. Проаналізовано методику оцінки рівня клієнтоорієнтованості компанії, а також запропоновано набір основних компонент успішної реалізації клієнтоорієнтованого підходу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Продан І. О. Клієнтоорієнтований підхід як передумова конкурентоспроможності підприємства / І. О. Продан, Ю. І. Різник // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 308-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_50.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |