Наукова періодика України Бізнес Інформ


Влащенко Н. М. 
Сучасні маркетингові комунікації готельних підприємств / Н. М. Влащенко // Бізнес Інформ. - 2017. - № 6. - С. 285-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_6_46
Мета роботи - дослідження особливостей маркетингових комунікацій у сфері готельного господарства та розробка науково-практичних рекомендацій щодо активізації їх використання на рівні вітчизняних готельних підприємств. Складено класифікацію комунікацій готельних підприємств та визначено в ній місце маркетингових комунікацій. Розроблено комплекс маркетингових комунікацій готельних підприємств з урахуванням сучасного маркетингового інструментарію. Сформульовано завдання для персоналу готельних підприємств по роботі в соціальних мережах. Розроблено рекомендації щодо активізації розвитку Інтернет-маркетингу у сфері гостинності. Зроблено висновок, що особливість просування послуг готельного підприємства полягає в розробці персоналізованих відносин з клієнтами.
  Повний текст PDF - 490.071 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Влащенко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Влащенко Н. М. Сучасні маркетингові комунікації готельних підприємств / Н. М. Влащенко // Бізнес Інформ. - 2017. - № 6. - С. 285-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_6_46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Влащенко Наталія Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського