Наукова періодика України Бізнес Інформ


Галушка К. О. 
Сучасні маркетингові інструменти в рекламній кампанії / К. О. Галушка, Д. С. Давидов // Бізнес Інформ. - 2020. - № 4. - С. 404-410. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_4_51
Розглянуто актуальні питання специфіки маркетингової і рекламної кампаній. Мета роботи - узагальнення методичних і практичних аспектів процесу управління маркетинговими інструментами на підприємстві. Спираючись на отриману інформацію з наукових джерел, проведено оцінювання ефективності кожного інструменту за допомогою методу спостереження і абстрагування, а також методу порівняльного аналізу. Розглянуто різні рівні стратегії і основні інструменти на кожному з рівнів. Додатково виявлено ключові аксіоми, з якими компанії можуть зіштовхнутися на ринку при просуванні товару і роботі зі споживачами. Обгрунтовано необхідність моделі зростання бренду для потенціалу підприємства, яка обумовлена важливістю брендів як нематеріальних активів для ефективної конкуренції та як інструмент створення результативної маркетингової кампанії. Під час аналізу розглянуто шлях клієнта з моменту пошуку товару до набуття лояльності, а також найбільш ефективні сучасні маркетингові інструменти на кожному етапі. Як показали результати аналізу рекламного ринку в Україні за допомогою Всеукраїнської рекламної коаліції, ринок медіареклами має тенденцію до збільшення обсягу, переважно в розрізі електронної комерції і телебачення. Проаналізовано основні показники ефективності маркетингових кампаній для виявлення подальшого напрямку щодо поліпшення своєї діяльності. Digital-інструменти мають ряд можливостей і загроз для компанії при реалізації будь-якої маркетингової кампанії в цифровому просторі, які необхідно враховувати для мінімізації можливих провалів запуску.
  Повний текст PDF - 392.006 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Галушка К.
  • Давидов Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Галушка К. О. Сучасні маркетингові інструменти в рекламній кампанії / К. О. Галушка, Д. С. Давидов // Бізнес Інформ. - 2020. - № 4. - С. 404-410. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_4_51.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Давидов Денис Станіславович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського