Наукова періодика України Бізнес Інформ


Кубецька О. М. 
Політика комунікацій в Інтернеті / О. М. Кубецька, Т. М. Остапенко, Я. С. Палешко // Бізнес Інформ. - 2021. - № 4. - С. 315-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_4_46
Розглянуто питання ролі Інтернету як одного з каналів просування товару. Мета роботи - розробка практичних рекомендацій щодо організації комунікативної політики в Інтернеті через створення Інтернет-магазину, продажі на маркетплейсах, а також із застосуванням кешбеку. Узагальнено сучасні тенденції електронного бізнесу, наведено характеристики онлайн-торгівлі, її переваги для покупців і продавців. Запропоновано організацію взаємодії з покупцями у двох секторах: маркетплейс та Інтернет-магазин. Систематизовано основні ознаки маркетплейсу й Інтернет-магазину (з позиції продавців/компаній-постачальників): головна мета, учасники, взаємодія з покупцями, необхідність створення сайту, функціонал, створення профілю, контроль, асортимент товару, регулювання цін, витрати на рекламу, умови роботи, заробіток, можливість розвивати системи повторних продажів, кількість продавців. Розглянуто головні недоліки функціонування маркетплейсу й Інтернет-магазину (з позиції продавців і з позиції покупців). Узагальнено процедуру організації комунікативної політики в Інтернеті (через вебсайт магазину), що передбачає: створення Інтернет-магазину, взаємодію з покупцями через продаж в Інтернет-магазині. Описано процедуру організації комунікативної політики в Інтернеті (через маркетплейс), що передбачає: вхід на маркетплейс, продаж товару покупцям, сплату комісії за проданий товар і здійснення стандартного місячного внеску за використання платформи. Формувати політику комунікацій рекомендується із застосуванням сервісу "кешбек" за такою технологією: реєстрація на кешбек-сервісі, проведення покупки товару через каталог кешбек-сервісу (за посиланням), передача даних про покупку Інтернет-магазину чи маркетплейсу, виплата комісії кешбек-сервісу, виплата кешбеку покупцю. Розглянуто головні недоліки кешбеку (з позиції продавців і з позиції кешбек-сервісів), що включають оподаткування кешбеку в розмірі 19,5 % для фізичних осіб та оподаткування ПДВ, за умови, якщо обидва учасники бонусної програми - юридичні особи. Розглянуто головні недоліки кешбеку з позиції покупців.
  Повний текст PDF - 439.109 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кубецька О.
  • Остапенко Т.
  • Палешко Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кубецька О. М. Політика комунікацій в Інтернеті / О. М. Кубецька, Т. М. Остапенко, Я. С. Палешко // Бізнес Інформ. - 2021. - № 4. - С. 315-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_4_46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кубецька Ольга Миколаївна (економічні науки)
  • Остапенко Тетяна Миколаївна (економічні науки)
  • Палешко Яна Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського