Наукова періодика України Причорноморські економічні студії


Вінюкова О. Б. 
Формування маркетингового інструментарію впровадження та просування органічної продукції на споживчі ринки / О. Б. Вінюкова // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 34. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_34_12
  Повний текст PDF - 513.828 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вінюкова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вінюкова О. Б. Формування маркетингового інструментарію впровадження та просування органічної продукції на споживчі ринки / О. Б. Вінюкова // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 34. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_34_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вінюкова Ольга Борисівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського