Наукова періодика України Причорноморські економічні студії


Буторіна В. Б. 
Тенденції розвитку медійного складника рекламно-комунікаційного ринку України / В. Б. Буторіна // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 43. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_43_15
  Повний текст PDF - 252.335 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Буторіна В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Буторіна В. Б. Тенденції розвитку медійного складника рекламно-комунікаційного ринку України / В. Б. Буторіна // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 43. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_43_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Буторіна Вероніка Борисівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського