Наукова періодика України | Бібліотечний вісник | ||
Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек / М. Войцеховська // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2012_1_3 Розглянуто поширення механізмів buzz-маркетингу на книжковому ринку та у сфері надання бібліотечних послуг. Виокремлено основні чинники, які посилюють дію нового методу популяризації бібліотечної діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек / М. Войцеховська // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2012_1_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |