Наукова періодика України Діалог: медіа-студії


Фурманкевич Н. 
Специфіка тізер-кампанії на українському рекламному ринку / Н. Фурманкевич // Діалог. - 2012. - Вип. 15. - С. 422-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2012_15_45
  Повний текст PDF - 78.093 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фурманкевич Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фурманкевич Н. Специфіка тізер-кампанії на українському рекламному ринку / Н. Фурманкевич // Діалог. - 2012. - Вип. 15. - С. 422-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2012_15_45.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фурманкевич Наталія Михайлівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського