Наукова періодика України | Діалог: медіа-студії | ||
Фурманкевич Н. Специфіка тізер-кампанії на українському рекламному ринку / Н. Фурманкевич // Діалог. - 2012. - Вип. 15. - С. 422-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2012_15_45 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фурманкевич Н. Специфіка тізер-кампанії на українському рекламному ринку / Н. Фурманкевич // Діалог. - 2012. - Вип. 15. - С. 422-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2012_15_45.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |