Наукова періодика України Діалог: медіа-студії


Демченко М. 
Ідеологічна функція реклами в умовах масового суспільства та загибелі "великих ідеологій" / М. Демченко // Діалог. - 2013. - Вип. 16. - С. 201-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2013_16_26
  Повний текст PDF - 75.447 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Демченко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Демченко М. Ідеологічна функція реклами в умовах масового суспільства та загибелі "великих ідеологій" / М. Демченко // Діалог. - 2013. - Вип. 16. - С. 201-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2013_16_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського