Наукова періодика України Держава та регіони


Ащаулов В. В. 
Урахування ситуації на ринку при формуванні маркетингової стратегії підприємства / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 1. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_1_13
Розглянуто методичні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства, особливості врахування ринкової ситуації під час її розробки. Досліджено суть і вплив на процес розробки маркетингової стратегії інструментів її реалізації на ринку, до яких належать сегментація, позиціонування, вибір стратегії й комплекс маркетингу.
  Повний текст PDF - 269.995 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ащаулов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ащаулов В. В. Урахування ситуації на ринку при формуванні маркетингової стратегії підприємства / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 1. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_1_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ащаулов Віталій Вікторович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського