Любчик К. Л. 
Корпоративні медіастратегії транснаціональних корпорацій / К. Л. Любчик // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2020. - № 1. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2020_1_4
Розглянуто стратегії горизонтальної та вертикальної інтеграції, що детермінували складне взаємопереплетення власності на засоби масової інформації, коли понад 25 % телевізійних станцій є об'єктами власності газетних корпорацій, а багато гігантів інформаційної індустрії володіють усім набором засобів масової інформації, а також сформували усталений інституційний формат внутрішньогалузевої концентрації капіталу у світовій медійній індустрії. Великомасштабні за вартісними обсягами угоди надали змогу традиційним медійним студіям скористатись ефектом економії на масштабах та суттєво зміцнити свої конкурентні переваги на ринку завдяки консолідації активів та імплементації у фінансово-господарській практиці якісно нових стратегій економічного зростання. У найближчі десятиліття кількість корпорацій медійного бізнесу може навіть зменшитись під впливом активізації процесів злиття й поглинання як одних з найефективніших механізмів забезпечення їх глобального конкурентного лідерства.
  Повний текст PDF - 276.496 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Любчик К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Любчик К. Л. Корпоративні медіастратегії транснаціональних корпорацій / К. Л. Любчик // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2020. - № 1. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2020_1_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського