Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Гиріна Т. С. Інформаційні інструменти підвищення концептуальної ефективності інтернет-реклами / Т. С. Гиріна // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 1-2. - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_1-2_20 Висвітлено потенціал інформаційних інструментів підвищення ефективності Інтернет-реклами на прикладі таргетування рекламних повідомлень соціальних мереж. Визначено особливості мультитаргетингу та сегментації інтернет-користувачів у системі поширення рекламних повідомлень. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гиріна Т. С. Інформаційні інструменти підвищення концептуальної ефективності інтернет-реклами / Т. С. Гиріна // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 1-2. - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_1-2_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |