Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Гаркуша І. В. Формування риторичної культури майбутніх фахівців з реклами у процесі професійної підготовки / І. В. Гаркуша // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 4. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_4_29 Розроблено теоретичні засади риторичної культури (РК) майбутніх фахівців з реклами. Обгрунтовано сутність, структуру, показники та рівні сформованості РК цих фахівців з реклами як складової професійної культури. Досліджено можливості інтерактивних технологій у формуванні РК майбутніх фахівців з реклами. Теоретично обгрунтовано методику формування РК таких фахівців з реклами у процесі фахової підготовки. Експериментально перевірено ефективність методики формування РК студентів з реклами засобами інтерактивних технологій. Розроблено навчально-методичне забезпечення процесу формування РК майбутніх фахівців з реклами. Наведено методику формування риторичної культури майбутніх фахівців з реклами та перевірено її ефективність у процесі професійної підготовки. Розглянуто та проаналізовано динаміку змін усіх складових риторичної культури в експериментальній і контрольній групах до та після проведення формувального етапу експерименту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гаркуша І. В. Формування риторичної культури майбутніх фахівців з реклами у процесі професійної підготовки / І. В. Гаркуша // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 4. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_4_29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |