Наукова періодика України Держава та регіони


Цуканова Г. О. 
Дисфункціональні ефекти соціальної реклами / Г. О. Цуканова // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 1. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_1_24
Розглянуто сутністні особливості феномену появи дисфункціональних ефектів серед комунікатів рекламної інформації. Описано специфіку виникнення таких ефектів і стратегії їх уникнення під час створення й розповсюдження соціальної реклами.
  Повний текст PDF - 278.579 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Цуканова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Цуканова Г. О. Дисфункціональні ефекти соціальної реклами / Г. О. Цуканова // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 1. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_1_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського