Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Цуканова Г. О. Дисфункціональні ефекти соціальної реклами / Г. О. Цуканова // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 1. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_1_24 Розглянуто сутністні особливості феномену появи дисфункціональних ефектів серед комунікатів рекламної інформації. Описано специфіку виникнення таких ефектів і стратегії їх уникнення під час створення й розповсюдження соціальної реклами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Цуканова Г. О. Дисфункціональні ефекти соціальної реклами / Г. О. Цуканова // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 1. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_1_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |