Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Дроздик Л. А. Тренди політичної зовнішньої реклами під час позачергових парламентських виборів 2014 року в Україні / Л. А. Дроздик // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_23 Досліджено основні тенденції зовнішньої реклами, що мала місце в Україні під час позачергових парламентських виборів 2014 р. Проаналізовано зразки зовнішньої реклами найрейтинговіших політичних партій і визначено основні тренди, що застосовувалися в ході кампанії. Увагу приділено питанню порушення учасниками виборчих перегонів етичних стандартів та законодавства України. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дроздик Л. А. Тренди політичної зовнішньої реклами під час позачергових парламентських виборів 2014 року в Україні / Л. А. Дроздик // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |