Наукова періодика України Держава та регіони


Лебедєва Ю. П. 
Рекламний буклет як засіб ефективної друкованої реклами / Ю. П. Лебедєва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_24
Визначено та тезисно описано основні чинники, що надають змогу вважати рекламний буклет ефективним засобом друкованої реклами як елемента соціальної комунікації. Проаналізовано види рекламних буклетів та особливості їх застосування в передвиборчих рекламних кампаніях. Виявлено специфіку комунікативного впливу друкованих форм політичної реклами на виборців та регулювання електоральної поведінки населення.
  Повний текст PDF - 296.283 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лебедєва Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лебедєва Ю. П. Рекламний буклет як засіб ефективної друкованої реклами / Ю. П. Лебедєва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського