Наукова періодика України Держава та регіони


Сухаревська Г. В. 
Просування товарів класу люкс у мережі інтернет та онлайн-продажі в лакшері сегменті: особливості, завдання, PR-стратегії / Г. В. Сухаревська // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 122-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_27
На основі зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації досліджено особливості розвитку ринку лакшері товарів та послуг після кризи 2008 р., виходячи з тези, що ринок товарів розкошів потребує нових підходів до роботи з покупцями. Ця праця формує твердження, що поява нового прошарку заможних, молодих, технічно обізнаних споживачів люксових товарів стимулює розвиток онлайн-продажів дорогих речей і послуг через Інтернет. Запропоновано нові та переосмислено вже відомі технічні, технологічні, стратегічні рішення для просування таких особливих товарів, як товари лакшері сегмента.
  Повний текст PDF - 415.285 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сухаревська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сухаревська Г. В. Просування товарів класу люкс у мережі інтернет та онлайн-продажі в лакшері сегменті: особливості, завдання, PR-стратегії / Г. В. Сухаревська // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 122-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського