Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Єжижанська Т. С. Особливості здійснення корпоративних комунікацій у реальному й віртуальному просторі / Т. С. Єжижанська // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_9 Розглянуто особливості комунікацій в інтернет-просторі, проаналізовано принципи, умови, технології розвитку корпоративних комунікацій в інформаційному, віртуальному світі. Увагу приділено теоріям М. Кастельса, Ж. Бодріяра, Н. Лумана, Г. Почепцова, які визначають умови існування людини й компанії в інформаційному просторі, у віртуальній реальності. Доведено, що будь-яка організація повинна використовувати всі можливі засоби для здійснення корпоративних комунікацій в Інтернет-просторі, щоб не опинитись серед аутсайдерів, на маргінальних позиціях як в інформаційному, так і у фізичному просторі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єжижанська Т. С. Особливості здійснення корпоративних комунікацій у реальному й віртуальному просторі / Т. С. Єжижанська // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |