Наукова періодика України Держава та регіони


Бессараб А. О. 
Виставки-ярмарки як складова соціальних комунікацій у видавничій сфері та формування медіакультури / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 4. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_4_27
Розглянуто виставки-ярмарки як складову соціальних комунікацій у видавничій сфері та формування медіакультури, що останнім часом розширює свою географію та арсенал заходів, які мають на меті підвищення інтересу до читання книг і формування культури комунікацій читача, покупця та автора, видавця.
  Повний текст PDF - 343.214 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бессараб А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бессараб А. О. Виставки-ярмарки як складова соціальних комунікацій у видавничій сфері та формування медіакультури / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 4. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_4_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського