Наукова періодика України Держава та регіони


Голік О. В. 
Особливості функціонування різних груп лексики в рекламній комунікації / О. В. Голік // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_32
Розглянуто особливості функціонування різних груп лексики в рекламній комунікації. Охарактеризовано рекламні повідомлення, де вживається сленг, жаргонізми, просторічна лексика, синоніми, антоніми, омоніми. З'ясовано можливості, які надаються копірайтеру за вдалого використання багатозначності слова. Виявлено позитивні та негативні наслідки дії рекламних повідомлень, де застосовано групи лексики з обмеженим функціональним призначенням.
  Повний текст PDF - 303.839 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Голік О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Голік О. В. Особливості функціонування різних груп лексики в рекламній комунікації / О. В. Голік // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_32.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського