Наукова періодика України Держава та регіони


Голік О. В. 
Сучасні форми основного рекламного тексту / О. В. Голік // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 3. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_3_27
Розглянуто особливості використання деяких моделей основного рекламного тексту (модель-загадка, драматизована реклама, реклама-інструкція). З'ясовано фактори, що впливають на використання тієї чи іншої моделі основного рекламного тексту. Модель-загадка та драматизовано реклама досягають ефективності, коли драматична ситуація (конфлікт) у художній формі збігається з очікуваннями та запитами споживачів. Рекламу-інструкцію найчастіше застосовують для рекламування товарів інноваційних, технологічних, товарів попереднього вибору, яким притаманні раціональні аргументи.
  Повний текст PDF - 185.936 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Голік О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Голік О. В. Сучасні форми основного рекламного тексту / О. В. Голік // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 3. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_3_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського