Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Голік О. В. Сучасні форми основного рекламного тексту / О. В. Голік // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 3. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_3_27 Розглянуто особливості використання деяких моделей основного рекламного тексту (модель-загадка, драматизована реклама, реклама-інструкція). З'ясовано фактори, що впливають на використання тієї чи іншої моделі основного рекламного тексту. Модель-загадка та драматизовано реклама досягають ефективності, коли драматична ситуація (конфлікт) у художній формі збігається з очікуваннями та запитами споживачів. Рекламу-інструкцію найчастіше застосовують для рекламування товарів інноваційних, технологічних, товарів попереднього вибору, яким притаманні раціональні аргументи. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Голік О. В. Сучасні форми основного рекламного тексту / О. В. Голік // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 3. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_3_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |