Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Яненко Я. В. Образи героя-новатора та героя-професіонала в рекламі: соціалізаційний аспект / Я. В. Яненко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 3. - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_3_31 Мета роботи - визначення комунікаційних та соціалізаційних особливостей використання образів героя-новатора та героя-професіонала в сучасній рекламі. У результаті дослідження уточнено комунікаційні особливості рекламного контенту, який грунтується на образах героя-новатора та героя-професіонала; виявлено складові конструювання рекламних повідомлень із використанням образів цих героїв. Увагу приділено аналізу соціалізаційного впливу на споживачів образів героя-новатора та героя-професіонала. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яненко Я. В. Образи героя-новатора та героя-професіонала в рекламі: соціалізаційний аспект / Я. В. Яненко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 3. - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_3_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |