Наукова періодика України Держава та регіони


Березенко В. В. 
Формування мотиваційного дискурсу особистості засобами соціальної реклами / В. В. Березенко, Н. Д. Санакоєва, К. О. Доценко, І. О. Кудінов, Т. О. Іванець // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_41
Узагальнено та систематизовано інформацію щодо формування мотиваційного дискурсу засобами рекламного тексту, зокрема слоганами соціальної реклами, у яких сконцентровано увесь зміст рекламної кампанії. Наведено результати соціологічного дослідження представленості мотиваційних тем та їх зрозумілості в слоганах соціальної реклами. Наукова новизна полягає у спробі дослідити вплив слоганів соціальної реклами на аудиторію, зокрема на формування мотиваційного дискурсу особистості.
  Повний текст PDF - 303.072 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Березенко В.
  • Санакоєва Н.
  • Доценко К.
  • Кудінов І.
  • Іванець Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Березенко В. В. Формування мотиваційного дискурсу особистості засобами соціальної реклами / В. В. Березенко, Н. Д. Санакоєва, К. О. Доценко, І. О. Кудінов, Т. О. Іванець // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_41.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського