Наукова періодика України Держава та регіони


Вежель Л. М. 
Безпека бренду в умовах коронавірусної пандемії: контентні та комунікаційні аспекти / Л. М. Вежель // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2020. - № 3. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2020_3_12
Один з аспектів екосистеми цифрової реклами, який привернув до себе увагу в період пандемії, - роль інструментів забезпечення безпеки бренду, які блокують показ рекламних повідомлень поруч з певними типами контенту. Рекламодавці не хочуть, щоб їх продукцію асоціювали з такими темами, як COVID-19, і тому все частіше використовують списки ключових слів для блокування, що безпосередньо впливає на новинний бізнес. Мета дослідження - охарактеризувати проблеми безпеки бренду в умовах коронавірусної пандемії та проаналізувати стратегії її забезпечення в цифровому середовищі. У процесі вирішення дослідницьких завдань використано такі загальнонаукові методи, як: аналіз і синтез і для виокремлення чинників впливу на безпечне функціонування бренду; порівняння, індукції та дедукції і для прогнозування контентних і комунікаційних трансформацій поняття суті безпеки бренду. Представлені результати дослідження грунтуються на аналізі кейсів відомих брендів, які активно використовують "чорні" списки для захисту своєї реклами від неналежного контенту. Доведено гіпотезу про те, що компанії мають розробляти проактивну й гнучку стратегію безпеки бренду, яка б не лише фокусувалася на блокувальних списках, а й використовувала семантичний аналіз та враховувала культурні, соціальні та політичні події як на локальному, так і глобальному рівнях. Новизна одержаних результатів зумовлена тим, що, незважаючи на активний інтерес наукової спільноти до суті брендингу, досі немає серйозних узагальнювальних праць, присвячених комунікаційним та контентним аспектам безпекового функціонування в цифровому середовищі, які б враховували перманентні зміни глобального та технологічного характеру, що створює значну прогалину в розумінні сучасних процесів безпечного партнерства (бренду зі ЗМІ, бренду із цифровими платформами, бренду зі споживачами) та вимагає пошуку релевантних підходів і рішень. Теоретичні висновки можуть бути використані для подальших наукових досліджень національного брендингу, цифровий досвід та прикладні розробки світових компаній можуть бути враховані в діяльності українських компаній.
  Повний текст PDF - 201.531 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вежель Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вежель Л. М. Безпека бренду в умовах коронавірусної пандемії: контентні та комунікаційні аспекти / Л. М. Вежель // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2020. - № 3. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2020_3_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського