Наукова періодика України Директор школи, ліцею, гімназії


Кремень В. 
Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти / В. Кремень // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 4-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_2_3
Проаналізовано роботу Академії в контексті модернізації її діяльності. Аргументовано доцільність застосування наукових розробок Академії, наслідком чого, безперечно, стало посилення інноваційних характеристик національної освіти. Рекомендовано в найближчій перспективі Національній академії педагогічних наук продемонструвати швидку власну модернізацію з метою посилення інноваційності основної діяльності та підвищити рівень її впливу на становлення інноваційної національної системи освіти, здатної в умовах нових викликів ефективно формувати людську особистість інноваційного типу.Названо основні методологічні, наукові й методичні здобутки НАПН України у 2012 р. Зокрема, визначено провідні детермінанти дитино- й людиноцентризму в освіті, сформульовано пропозиції з удосконалення конституційних гарантій прав людини на освіту та кваліфікацію. Розглянуто питання формування концептуальних основ Національної стандартної класифікації освіти. Експериментально перевірено особливості розвитку учнів з різним рівнем навчальних досягнень, системний психологічний та педагогічний супровід особистості. Реалізовано нові стандарти початкової, базової та повної загальної середньої освіти. Проведено експертне оцінювання й апробацію концепції розвитку професійної освіти, педагогічних і методичних засад децентралізації управління професійно-технічною освітою в державі. Науково обгрунтовано концептуальні засади створення професійних стандартів. Розроблено структурно-логічну модель модернізації післядипломної педагогічної освіти. Наголошено на необхідності актуалізувати інноваційність досліджень, системніше вивчати передовий світовий освітянський досвід, кардинально підвищити рівень дослідницької діяльність вчених академії, суттєво підвищити рівень використання англійської мови в науково-дослідній роботі тощо.Названы основные методологические, научные и методические достижения АПН Украины в 2012 г. В частности, определены ведущие детерминанты дето-и человекоцентризма в образовании, сформулированы предложения по совершенствованию конституционных гарантий прав человека на образование и квалификацию. Рассмотрен вопрос формирования концептуальных основ Национальной стандартной классификации образования. Экспериментально проверені особенности развития учащихся с разным уровнем знаний, системное психологическое и педагогическое сопровождение личности. Реализованы новые стандарты начального, базового и полного общего среднего образования. Проведено экспертное оценивание и апробацию концепции развития профессионального образования, педагогических и методических основ децентрализации управления профессионально-техническим образованием в государстве. Научно обоснованы концептуальные основы создания профессиональных стандартов. Разработана структурно-логическую модель модернизации последипломного педагогического образования. Подчеркнута необходимость актуализировать инновационность исследований, более системно изучать передовой мировой образовательный опыт, кардинально повысить уровень исследовательской деятельности ученых академии, существенно повысить уровень использования английского языка в научно-исследовательской работе и т.п.Named the main methodological, scientific and methodological advances Sciences of Ukraine in 2012 identified major determinants of child-and person-centering in education. The conception of competence-based approach is developed. The suggestions for the improvement of constitutional guarantees of human rights on education and qualification. The formation of conceptual bases of the NSKO is begun. The features of the student development with different levels of knowledge, systemic psychological and pedagogical support person. Implemented the new standards for primary, basic and upper secondary education. The expert evaluation and testing of the concept of the development of vocational education, pedagogical and methodological foundations of decentralization of vocational and technical education in the state. Scientifically sound conceptual basis for the creation of professional standards. The structural and logical model of modernization of Postgraduate Education. Expanded international scientific cooperation, and so on. Among the tasks scheduled for 2013: to actualize innovative research, a more systematic study of global best educational experience, dramatically increase the level of research scientists Academy, significantly increase the use of English in scientific research, and the like.
  Повний текст PDF - 794.644 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кремень В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кремень В. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти / В. Кремень // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 4-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_2_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кремень Василь Григорович (1947–) (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського