Наукова періодика України Директор школи, ліцею, гімназії


Нагай Л. 
Партнерство закладу освіти і батьків як передумова розвитку особистості та успішного навчання / Л. Нагай // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_5_22
Акцентовано увагу на важливій складовій навчально-виховного процесу в школі - організації повноцінної взаємодії педагогів і батьків. Розглянуто практику роботи педагогічного колективу НВК № 3 м. Дніпродзержинськ з батьківською громадськістю, що базується на методиці контактної взаємодії. Викладено принципи взаємодії класних керівників з батьками. Схематично подано функції і зміст спільної діяльності батьків і педагогів (освітньої, виховної, аналітичної, діагностичної, стимулювальної, оцінної), а також форми роботи педагогів з батьками. Модель психолого-педагогічного супроводу батьківської громадськості в навчальному закладі зображено у вигляді схеми. Надано рекомендації для класних керівників, творчих вчителів та небайдужих батьків з метою виховання високорозвиненої особистості.Акцентировано внимание на важной составляющей учебно-воспитательного процесса в школе – организации полноценного взаимодействия педагогов и родителей. Рассмотрена практика работы педагогического коллектива УВК № 3 г. Днепродзержинск с родительской общественностью, которая базируется на методике контактного взаимодействия. Изложены принципы взаимодействия классных руководителей с родителями. Схематически представлены функции и содержание совместной деятельности родителей и педагогов (образовательной, воспитательной, аналитической, диагностической, стимулирующей, оценочной), а также формы работы педагогов с родителями. Модель психолого-педагогического сопровождения родительской общественности в учебном заведении изображена в виде схемы. Даны рекомендации для классных руководителей, творческих учителей и небезразличных родителей с целью воспитания высокоразвитой личности.Organizing full-scale cooperation of teachers and parents is today one of the most prominent problems for educational institutions. Fruitful cooperation of a teacher and family for common purpose is a guarantee of success in hard-fought work of upbringing younger generation. Such cooperation realizes permanently and it is an indispensable component of educational work of the institution. Practical aspects of the institution k with parents' community are demonstrated in the article. Directions of the work are marked, some recommendations are given to form-masters, creative teachers, and engaged parents.
  Повний текст PDF - 573.373 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нагай Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нагай Л. Партнерство закладу освіти і батьків як передумова розвитку особистості та успішного навчання / Л. Нагай // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_5_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського