Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Надвиничний О. А. Теоретичні основи застосування діагностичної функції в аналізі маркетингової діяльності підприємства / О. А. Надвиничний // Економічний аналіз. - 2014. - Т. 16, № 2. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2014_16%282%29__21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Надвиничний О. А. Теоретичні основи застосування діагностичної функції в аналізі маркетингової діяльності підприємства / О. А. Надвиничний // Економічний аналіз. - 2014. - Т. 16, № 2. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2014_16(2)__21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |