Наукова періодика України Economic annals-XXI


Юринець О. В. 
Формування складових багаторівневої маркетингової стратегії автомобілебудівних підприємств / О. В. Юринець, О. Я. Том’юк // Економiчний часопис-XXI. - 2014. - № 1-2(2). - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_1-2%282%29__13
  Повний текст PDF - 871.704 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Юринець О.
  • Том’юк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Юринець О. В. Формування складових багаторівневої маркетингової стратегії автомобілебудівних підприємств / О. В. Юринець, О. Я. Том’юк // Економiчний часопис-XXI. - 2014. - № 1-2(2). - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_1-2(2)__13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Юринець Оксана Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського