Наукова періодика України | Economic annals-XXI | ||
Юринець О. В. Формування складових багаторівневої маркетингової стратегії автомобілебудівних підприємств / О. В. Юринець, О. Я. Том’юк // Економiчний часопис-XXI. - 2014. - № 1-2(2). - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_1-2%282%29__13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Юринець О. В. Формування складових багаторівневої маркетингової стратегії автомобілебудівних підприємств / О. В. Юринець, О. Я. Том’юк // Економiчний часопис-XXI. - 2014. - № 1-2(2). - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_1-2(2)__13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |