Наукова періодика України Економіст


Окландер М. 
Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації / М. Окландер, І. Педько // Економіст. - 2015. - № 4. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_4_5
  Повний текст PDF - 653.481 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Окландер М.
  • Педько І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Окландер М. Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації / М. Окландер, І. Педько // Економіст. - 2015. - № 4. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_4_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Окландер Михайло Анатолійович (економічні науки)
  • Педько Ірина Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського