Наукова періодика України Економіка: реалії часу


Янковий О. Г. 
Маркетинговий інструментарій статистичної оцінки конкурентоспроможності підприємств / О. Г. Янковий // Економіка: реалії часу. - 2014. - № 4. - С. 63-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2014_4_12
  Повний текст PDF - 499.438 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Янковий О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Янковий О. Г. Маркетинговий інструментарій статистичної оцінки конкурентоспроможності підприємств / О. Г. Янковий // Економіка: реалії часу. - 2014. - № 4. - С. 63-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2014_4_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського