Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Хасан Алі Аль-Абабнех. Психологія реклами, як інструмент формування її ефективності / Алі Аль-Абабнех. Хасан // Економіка і регіон. - 2016. - № 2. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хасан Алі Аль-Абабнех. Психологія реклами, як інструмент формування її ефективності / Алі Аль-Абабнех. Хасан // Економіка і регіон. - 2016. - № 2. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |