Наукова періодика України Економіка і регіон


Хасан Алі Аль-Абабнех. 
Психологія реклами, як інструмент формування її ефективності / Алі Аль-Абабнех. Хасан // Економіка і регіон. - 2016. - № 2. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_2_9
  Повний текст PDF - 367.167 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хасан А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хасан Алі Аль-Абабнех. Психологія реклами, як інструмент формування її ефективності / Алі Аль-Абабнех. Хасан // Економіка і регіон. - 2016. - № 2. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_2_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського