Васюткіна Н. В. 
Методи проведення маркетингових досліджень в умовах діджиталізації ринків: нові можливості / Н. В. Васюткіна, О. О. Лазебник // Економіка і управління. - 2019. - № 2. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_2_4
  Повний текст PDF - 165.8 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Васюткіна Н.
  • Лазебник О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Васюткіна Н. В. Методи проведення маркетингових досліджень в умовах діджиталізації ринків: нові можливості / Н. В. Васюткіна, О. О. Лазебник // Економіка і управління. - 2019. - № 2. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_2_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Васюткіна Наталія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського