Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Приходько Д. О. Роль і місце бренду в системі економічних категорій і понять / Д. О. Приходько // Економічний простір. - 2012. - № 68. - С. 225-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2012_68_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Приходько Д. О. Роль і місце бренду в системі економічних категорій і понять / Д. О. Приходько // Економічний простір. - 2012. - № 68. - С. 225-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2012_68_27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |