Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Шкірко О. І. Партизанський маркетинг: сутність, види та інструменти використання / О. І. Шкірко // Економічний простір. - 2018. - № 134. - С. 215-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2018_134_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шкірко О. І. Партизанський маркетинг: сутність, види та інструменти використання / О. І. Шкірко // Економічний простір. - 2018. - № 134. - С. 215-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2018_134_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |