Наукова періодика України | Економічний вісник Донбасу | ||
Гамова І. В. Специфічні особливості комплексу маркетингу підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі / І. В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 3. - С. 192-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_3_27 Визначено специфічні особливості комплексу маркетингу підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі, основні елементи комплексу маркетингу: електронний продукт, ціна, просування, збут, показано відмінність електронного продукту від традиційного продукту, наведено особливості електронного продукту, методи встановлення цін в мережі Інтернет, фактори, які визначають ціну, проаналізовано інструменти маркетингових комунікацій підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі, досліджено канали збуту в мережі Інтернет. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гамова І. В. Специфічні особливості комплексу маркетингу підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі / І. В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 3. - С. 192-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_3_27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |