Наукова періодика України Економічний вісник Донбасу


Чайка І. П. 
Підвищення ефективності діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу / І. П. Чайка // Економічний вісник Донбасу. - 2016. - № 2. - С. 136-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2016_2_21
Розглянуто питання підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу (ВНЗ) на засадах холістичного маркетингу. Предметом дослідження є теоретичні, науково-методичні та практичні засади використання маркетингового інструментарію в діяльності ВНЗ. Мета статті - розробка теоретичних підходів і практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу. Дослідження здійснено за допомогою таких загальнонаукових прийомів і методів: аналізу та синтезу, теоретичного узагальнення, порівняльного аналізу. На основі дослідження потреб споживачів визначено напрями, що вимагають від ВНЗ як підприємства, що прагне до підвищення ефективності своєї діяльності, розробки методик і процедур маркетингової діяльності на принципах холізму. Запропоновано алгоритм визначення потреб різних категорій споживачів освітніх послуг, що дає можливість ВНЗ проаналізувати їх у всьому розмаїтті, знайти точки перетину інтересів груп споживачів і розробити ефективні процедури їх задоволення. Акцентовано увагу на необхідності вивчення передового досвіду впровадження маркетингу в практику ВНЗ та проведено порівняльний аналіз еволюції застосування маркетингу щодо набору студентів ВНЗ США та України. Визначено напрями побудови ефективної системи внутрішнього маркетингу ВНЗ, для чого розроблено і обгрунтовано модель внутрішнього маркетингу. Запропоновано конкретні кроки по удосконаленню соціально відповідального маркетингу як невід'ємної складової маркетингової діяльності підприємства, підсистеми в системі маркетингового управління. Охарактеризовані позитивні ефекти від їх впровадження як для ВНЗ, так і для різних категорій споживачів його послуг. Визначено декілька перспективних напрямів соціальної роботи, які стануть елементами системи соціально відповідального маркетингу ВНЗ.
  Повний текст PDF - 498.041 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чайка І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чайка І. П. Підвищення ефективності діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу / І. П. Чайка // Економічний вісник Донбасу. - 2016. - № 2. - С. 136-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2016_2_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чайка Інна Петрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського