Наукова періодика України | Економічний вісник Донбасу | ||
Litovchenko I. Industry 4.0 as a Major Factor in the Formation of IMC (Integrated Marketing Communications) / I. Litovchenko, I. Shkurupskaya // Економічний вісник Донбасу. - 2016. - № 4. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2016_4_22 Поява державних інформаційних систем і глобальних промислових мереж зробила вплив, що перетворює всі сектори сучасного суспільства, економіки та бізнесу, трансформувала промислову автоматизацію на нову четверту сходинку індустріалізації. Мета статті - визначення ролі промислової революції 4.0 у формуванні інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК). Наведено фактори ідентифікації Четвертої промислової революції: темпи розвитку, розмах і системний вплив. Поняття "Інтернет речей" розглянуто в якості технологічної основи для переходу до нової економічної парадигми та її корпоративної частини - Промислового Інтернету - найбільш стосується таких галузей, як промисловість, транспорт, сільське господарство, енергетика (Smart Grid), розумне місто (Smart City) та ін. Промисловий Інтернет розглянуто з точки зору впливу на процес комунікації, який буде здобувати нові якісні характеристики і учасників. Таким чином, всі комунікаційні канали розділено на конкретні групи. Як найбільш ефективний інструмент для просування товарів на ринок запропоновано концепцію. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Litovchenko I. Industry 4.0 as a Major Factor in the Formation of IMC (Integrated Marketing Communications) / I. Litovchenko, I. Shkurupskaya // Економічний вісник Донбасу. - 2016. - № 4. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2016_4_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |