Наукова періодика України | Економічний вісник Донбасу | ||
Grigorova V. Balanced approach for optimizing marketing networks in tourism / V. Grigorova // Економічний вісник Донбасу. - 2017. - № 4. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2017_4_9 Теорія маркетингових мереж, розроблених у сфері туризму, пов'язана з підходом збалансованої системи показників, що пропонують новий метод їх оптимізації. З цією метою здійснено спробу коротко пояснити положення теорії маркетингових мереж, їх специфіку в секторі туризму. Для цього запропоновано ввести поняття маркетингу збалансованої системи показників у сфері туризму як інструменту оперативного управління та оптимізації цих мереж. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Grigorova V. Balanced approach for optimizing marketing networks in tourism / V. Grigorova // Економічний вісник Донбасу. - 2017. - № 4. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2017_4_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |