Наукова періодика України Економічний вісник Донбасу


Grigorova V. 
Balanced approach for optimizing marketing networks in tourism / V. Grigorova // Економічний вісник Донбасу. - 2017. - № 4. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2017_4_9
Теорія маркетингових мереж, розроблених у сфері туризму, пов'язана з підходом збалансованої системи показників, що пропонують новий метод їх оптимізації. З цією метою здійснено спробу коротко пояснити положення теорії маркетингових мереж, їх специфіку в секторі туризму. Для цього запропоновано ввести поняття маркетингу збалансованої системи показників у сфері туризму як інструменту оперативного управління та оптимізації цих мереж.
  Повний текст PDF - 373.002 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Grigorova V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Grigorova V. Balanced approach for optimizing marketing networks in tourism / V. Grigorova // Економічний вісник Донбасу. - 2017. - № 4. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2017_4_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського