Наукова періодика України | Економічний вісник університету | ||
Бурдонос Л. І. Особливості маркетингу туристичних підприємств в Україні / Л. І. Бурдонос // Економічний вісник університету. - 2013. - Вип. 20(1). - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2013_20%281%29__10 Розкрито особливості маркетингової діяльності в туристичній індустрії та концептуальні підходи маркетингових технологій у галузі туризму. Досліджено призначення маркетингу туристичної діяльності. Розглянуто концептуальні підходи до застосування маркетингових технологій у галузі туризму, охарактеризовано етапи розвитку маркетингу в туризмі, систему забезпечення маркетингової діяльності підприємства та особливості маркетингової діяльності в туризмі. Розглянуто необхідності врахування галузевої специфіки маркетингу в туризмі, врахування стану ринку і вироблення на цій основі стратегії розвитку підприємств, яка спроможна надати їм динамічного спрямування діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бурдонос Л. І. Особливості маркетингу туристичних підприємств в Україні / Л. І. Бурдонос // Економічний вісник університету. - 2013. - Вип. 20(1). - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2013_20(1)__10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |