Наукова періодика України Ефективна економіка


Божкова В. В. 
Теоретико-методичні засади формування оптимальної структури маркетингових комунікацій для просування промислових інновацій / В. В. Божкова. // Ефективна економіка. - 2011. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_1_22
  Повний текст PDF - 230.317 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Божкова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Божкова В. В. Теоретико-методичні засади формування оптимальної структури маркетингових комунікацій для просування промислових інновацій / В. В. Божкова. // Ефективна економіка. - 2011. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_1_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Божкова Вікторія Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського