Наукова періодика України | Ефективна економіка | ||
Герасимяк Н. В. Холістичний маркетинг як нова парадигма розвитку маркетингу / Н. В. Герасимяк. // Ефективна економіка. - 2012. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_7_35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Герасимяк Н. В. Холістичний маркетинг як нова парадигма розвитку маркетингу / Н. В. Герасимяк. // Ефективна економіка. - 2012. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_7_35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |