Наукова періодика України Ефективна економіка


Денисенко М. П. 
Брендинг як чинник підвищення ефективності діяльності підприємства / М. П. Денисенко, А. О. Мельник, Л. В. Зінорук. // Ефективна економіка. - 2019. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_11_13
  Повний текст PDF - 414.486 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Денисенко М.
  • Мельник А.
  • Зінорук Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Денисенко М. П. Брендинг як чинник підвищення ефективності діяльності підприємства / М. П. Денисенко, А. О. Мельник, Л. В. Зінорук. // Ефективна економіка. - 2019. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_11_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Денисенко Микола Павлович (економічні науки)
  • Мельник Альона Олексіївна (економічні науки)
  • Мельник Алла Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського