Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Савицька Н. Л. Передумови формування клієнтської цінності в структурі клієнтського капіталу / Н. Л. Савицька, М. С. Компанцев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 443-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_64 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Савицька Н. Л. Передумови формування клієнтської цінності в структурі клієнтського капіталу / Н. Л. Савицька, М. С. Компанцев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 443-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_64.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |