Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Попова Л. О. 
Формування брендингу на українському споживчому ринку / Л. О. Попова, О. М. Прядко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 504-511. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_72
  Повний текст PDF - 199.507 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Попова Л.
  • Прядко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Попова Л. О. Формування брендингу на українському споживчому ринку / Л. О. Попова, О. М. Прядко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 504-511. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_72.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Попова Людмила Олексіївна (економічні науки)
  • Прядко Ольга Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського