Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Парцирна Т. М. 
Інтернет-маркетинг у туризмі / Т. М. Парцирна, Є. С. Фадєєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 264-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_39
  Повний текст PDF - 335.477 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Парцирна Т.
  • Фадєєва Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Парцирна Т. М. Інтернет-маркетинг у туризмі / Т. М. Парцирна, Є. С. Фадєєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 264-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_39.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського