Наукова періодика України Економіка. Управління. Інновації


Кострубська А. Ф. 
Персональний брендинг як мистецтво досягнення успіху / А. Ф. Кострубська, Є. М. Забурмеха. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_56
  Повний текст PDF - 556.545 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кострубська А.
  • Забурмеха Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кострубська А. Ф. Персональний брендинг як мистецтво досягнення успіху / А. Ф. Кострубська, Є. М. Забурмеха. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_56.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Забурмеха Євгена Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського