Наукова періодика України Економіка. Управління. Інновації


Фостолович В. 
Імерсивні технології як інструмент інноваційного маркетингу в сфері організації бізнесу / В. Фостолович, Т. Боцян. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2021. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2021_2_10
  Повний текст PDF - 955.723 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фостолович В.
  • Боцян Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фостолович В. Імерсивні технології як інструмент інноваційного маркетингу в сфері організації бізнесу / В. Фостолович, Т. Боцян. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2021. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2021_2_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Боцян Тетяна Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського