Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Зозульов О. В. 
Формування омніканальної збутової стратегії підприємства / О. В. Зозульов, М. Левченко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 361-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_54
Висвітлено суть такого нового для світової маркетингової практики та теорії явища як омніканальні стратегії збуту підприємств. Наведено систематизацію походів (цільовий, бренд-орієнтований, комунікаційний, системно-інтегрований) до визначення омніканальної стратегії збуту, наведено авторське визначення. Наведено часові межи та передумови змін у стратегії канальності (одноканальна, мультиканальна, кросканальна, омніканальна та Бі-направлена) збутової стратегії підприємства. Наведено бренд-орієнтовану модель роботи з клієнтами компанії на основі омніканальної стратегії збуту. Визначено сутність та складові омніканального підходу до організації збуту підприємства. Наведено авторську модель безперервного циклу взаємодії та накопичення досвіду, необхідну для реалізації омніканальної збутової стратегії підприємства. Наведено етапи формування омніканальної збутової стратегії підприємства. Показано, що оміканальність - це новий підхід до організації і реалізації збуту продукції підприємства, при якому відбувається інтеграція комунікації і збуту поза залежності від окремого каналу розподілу, ціллю якого є їх об'єднання та створення умов до безперервного процесу придбання товару, навіть за умови переходу від одного каналу продажу до іншого. Показано зв'язок між бренд-орієнтованістю та омніканаліністю. Вказано, що омніканальність за сучасних умов виступає інструментом боротьби з монополізацією традиційних каналів збуту.
  Повний текст PDF - 608.598 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зозульов О.
  • Левченко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зозульов О. В. Формування омніканальної збутової стратегії підприємства / О. В. Зозульов, М. Левченко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 361-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_54.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зозульов Олександр Вікторович (економічні науки)
  • Левченко Марія Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського