Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Шинкаренко В. В. 
Інформаційні технології як засіб патріотичного виховання учнів у навчально-вихоному процесі загальноосвітніх навчальних закладів / В. В. Шинкаренко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 174-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_34
Розглянуто проблему використання інформаційних технологій як засіб патріотичного виховання учнів у навчально-виховному процесі загальноосвтініх навчальних закладів. На підставі аналізу наукових досліджень зроблено висновок, що комп'ютерні технології сьогодні покликані стати не додатковим "доважком" у навчанні, а одним з сучасних засобів патріотичного виховання учнів. Відомо стало, що останнім часом кількість учнів, які уміють користуватися комп'ютером, зросла. Однак, як виявлено в багатьох дослідженнях, учні знайомі в основному з ігровими комп'ютерними програмами, використовують комп'ютерну техніку для розваг. При цьому освітні, мотиви роботи з комп'ютером стоять на останньому місці. А використання викладачами традиційних методик і засобів патріотичного виховання виявляються недостатніми для виконання підвищених вимог до рівня підготовки випускників школи. Таким чином, можна зробити висновок, що для вирішення проблеми патріотичного виховання комп'ютер використовується недостатньо. Наведено порівняння чому комп'ютер як засіб патріотичного виховання краще за книгу, виділено основні напрямки впровадження комп'ютерної техніки в освіті з метою патріотичного виховання. Виявлено як саме комп'ютерні програми надають можливість поступово надавати знання патріотичного змісту, викликати співпереживання, здійснювати самоконтроль та самокорекцію навчально-пізнавальної діяльності, що має бути на кожному уроці. На підставі аналізу наукової літератури виділено 3 різновиди патріотизму: етнічний; територіальний; державний. Визначено за яких форм класної та позакласної роботи краще використовувати інформаційні технології з метою патріотичного виховання: самостійна та індивідуальна робота, конкурси, тематичні уроки, свята, гуртки, фестивалі патріотичної пісні, архівно-пошукова робота.
  Повний текст PDF - 874.208 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шинкаренко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шинкаренко В. В. Інформаційні технології як засіб патріотичного виховання учнів у навчально-вихоному процесі загальноосвітніх навчальних закладів / В. В. Шинкаренко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 174-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_34.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шинкаренко Володимир Вікторович (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського