Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Гладинець Н. І. 
Роль інноваційної складової системи стратегічного управління підприємством туристичного бізнесу / Н. І. Гладинець // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 10. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_10_9
Предмет дослідження - особливості інноваційної складової системи, яка її роль в управлінні туристичними підприємствами. Мета роботи - дослідження ролі інноваційної системи у стратегічному управлінні туристичними підприємствами та показати важливість інноваційних підходів у формуванні і просуванні пропонованих послуг галузі. Методологія проведення роботи - важливий фактор, що істотно впливає на розвиток туристичних підприємств є посилення інноваційних тенденцій в сучасній економіці. За умов інтеграції економіки України у світовий економічний простір, посилення конкуренції, скорочення життєвого циклу товарів і послуг, розвитку нових технологій та зростання нестабільності зовнішнього середовища особливої актуальності набуває забезпечення сталого економічного розвитку підприємств у довгостроковій перспективі. Підприємства, які формують стратегічну поведінку на основі інноваційного підходу, що передбачає освоєння нових технологій, випуск нових товарів і послуг, використання ефективніших систем управління всіма сферами їх діяльності, мають можливість зберегти високі темпи розвитку, скоротити рівень витрат, отримати високі показники прибутку та завоювати лідерські позиції на світовому ринку. Результати роботи - розглянуто роль інноваційної складової системи стратегічного управління підприємством туристичного бізнесу, а також досліджено його вплив на формування інноваційного потенціалу вітчизняних підприємств. Розглянуто інформаційні технології, комп'ютеризовані системи і високі виробничі технології, як базові системи інноваційної економіки. Дослідження та моніторинг потреб ринку, необхідність постійного і оперативного оновлення продукції, комплексна гнучка автоматизація з широким застосуванням інформаційних технологій і комп'ютеризованих систем. Обгрунтовано поняття інноваційної інфраструктури, яка є базовою складовою, фундаментом інноваційної економіки. Висновки: інформаційно-технологічна революція сприяла формуванню інноваційного середовища, яке вимагає не тільки взаємодії дослідних центрів, інститутів вищої освіти, передових технологічних компаній, мережі постачальників товарів, а й суттєвої трансформації в сфері послуг туризму, який все більше потребує венчурних інвестицій для здійснення інновацій. Тому, при формуванні системи стратегічного розвитку підприємства, яке надає туристичні послуги, про неї можна говорити, як про ефективну тільки в тому випадку, якщо в її основі лежать інноваційні підходи до формування і просування пропонованих послуг.
  Повний текст PDF - 73.182 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гладинець Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гладинець Н. І. Роль інноваційної складової системи стратегічного управління підприємством туристичного бізнесу / Н. І. Гладинець // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 10. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_10_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гладинець Неля Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського